Klik...klik...klik...

February 20, 2012

:: Aku & dia di majlis yg sama ::

Yeah!!!!nie gambar yg masih panas dari dalam kuali nie :D

kan aku ada bg tau...yg tengahari smlm aku p majlis tahlil & doa selamat sepupu aku tu kan...nak dipanjangkan cerita...masa aku dok tengah gagah mendaki bukit masjid bkt antarabangsa (mmg berbukit pun nk masuk ke pintu masjid tu) sambil mendokong si kecik & memegang tangan si kakak, dekat pintu masjid aku dah nampak muka sorang datok  nie...tapi disbbkan aku mengah sangat...tak dak la aku nak toleh bagai kan....sekadar sekali pandang ja....dah tu...aku gagahkan juga menapak lagi sbb nak cari pintu masuk ke arah ruang pompuan...dan akhirnya aku ternampak satu pintu ni...aku main belasah masuk ja....dalam masa yg sama, mata aku dok tengah meliaq mencari mak ndak aku & jg kakak aku serta sepupu2 yg lain....

Cari punya cari...sudah nya mata aku nie terpandang seseorang yg sangat cantik !!!!!!!!!! nak tau dak sapa?????

v















scroll lagi....









v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v











turun la lagi....






















v
v
v
v
v












sabor yer....












v
v
v
v
v
v
v
v
v



tadaaaaaaaaaaaaaaa~~~





Dikesempatan yang ada, aku cepat2 suruh sepupu aku ni tolong snapkan gambaq aku...alih2 dia pun tumpang gak sekaki...hikhik....sabor je lah!! sian anak aku - si damia....dia tak tau apa-apa pun....ngikut jer aku...ye la, en suami tak ada  masa kejadian .. pada korang yang tak suka ngan makcik siti nie....cepat2 tekan "x" ok....aku pun bukannya minat sangat kat Dato siti nie...tp sbb terpukau jgk tengok kecantikan luaran nya :D









:: Syok nya bila...... ::

Nak hapdet skit la citer pasai semalam.....tengahari semalam aku ke masjid bkt antarabangsa, sbb nya ada majlis tahlil & doa selamat buat sepupu aku am & isteri serta anak-anak mereka yang akan mengerjakan umrah pada 26 Feb nie...tahniah sangat2 am & ain :D
Syok rasanya bila dapat tau hampa nak p umrah.....aku nyer turn entah bila la....mudah-mudahan akan sampai juga masanya nantikan....amin




Am sepupu terapat aku...ain a.k.a wife am & juga kawan aku :))) - ada buka spa...kalau korang rasa-rasa nak mengurut ke........apa2 yg berkaitan dengan badan, meh la ke Spa Red Kebaya


Nie gambar masa baru-baru nie jgk...masa nie kami-kami a.k.a sebahaguan sedara terdekat aje yg berkumpul...sila abaikan tuan tanah yg terlentok semacam yer....dah budget artis habis tu